Kołobrzeski Spleen

13 lis 2009

Waga ciężka

Całe swoje dotychczasowe życie byłem przekonany, że jestem typem ektomorficznym. Wyczytałem to kiedyś na jakiejś stronie dla przyszłych kafarów.
Jak stwierdzić, czy reprezentujesz ten typ budowy ciała? Po prostu stań przed lustrem i popatrz na siebie z odrobiną krytycyzmu. Jeżeli ze szklanej tafli spogląda na Ciebie patykowaty chudzielec, to odpowiedź nasunie Ci się sama.
Przy wzroście 191cm moja waga wiecznie stała na 70kg i nic jej ruszyć nie mogło. Czytałem na forach posty podobnych sobie, proszących o rady co zrobić aby coś drgnęło. I piłem, jak oni, jakieś skondensowane białko o smaku sztucznego banana, mieszane w mleku i nic, nic, nic...

Mocne postanowienie siłowniowe drgnęło wskazówką. 5 miesięcy ostrego treningu i momentami było 78kg. W takim mniej więcej przedziale wagowym szedłem do ślubu. Po ślubie sportu jest porównywalnie do tego co było. Jest 2 razy w tygodniu kosz, jest siłownia... Tylko na wadze niespodziewanie pojawiło się 91kg. Tak więc dla wszystkich ektomorfików out there - mam radę - get a wife :P

Brak komentarzy: