Kołobrzeski Spleen

16 paź 2009

Moje butyyyy uoooo

Jestem niepoprawnym fanem butów. Dodatkowo, po głębszych poszukiwaniach stwierdzam, że jestem gotów zabić za K-Swiss'y. W każdym razie wszystkie moje ulubione buty łączy jedno - są białe. I żona moja zagląda mi w zakładki gdzie mam już namierzone 20 par i mówi, że wszystkie są przecież takie same. Dyletantka! I niezadowolona na dodatek, po tym jak jej zakomunikowałem, iż mając obecnie łącznika ze sklepami w UK w postaci Dominiki, będę sprowadzał średnio jedną parę butów na miesiąc. Pewnie nadal uważa, że był to żart - niach, niach, niach :P A tu pierwsza paczka już w drodze, bo, o zgrozo, zaakceptowało moją kartę kredytową. Jakiż to zgubny wynalazek! O szatanie, w długi przez buty wpadnę.

Alzo. K-Swissy w drodze:

OVERHEAD

APPROACH

Oraz brane pod uwagę w dalszej kolejności (wybrane) :)

Nike Air Max Courtballistec 1.3

Reebok Classic Leather Laced

Reebok Hexride S Fit Run

Nike Inside BB Basketball

K-Swiss Spinshot Indoor

K-Swiss Tubes Run 100

Te ostatnie nie są wyjątkiem od reguły - mają wiele białego. I w ogóle jęzor wisi mi do kolan i kup mi buty białe pod choinkę i wiesz, że cię pokocham! 46EUR / 12US / 11UK :P

Brak komentarzy: