Kołobrzeski Spleen

16 wrz 2009

Gdzie są moje makalony?

Problem mam – potrzebuję ciuchy nowe / Chciałbym sobie kupić, ale w sklepach są chujowe
Cytat pochodzi z ostatniej płyty Abradaba i w pełni oddaje rezultaty mojego szwędactwa sklepowego, które usilnie uprawiam w różnych miastach Polski. Dużą szansą jest jeszcze wizyta w ten weekend w Galerii Bałtyckiej w Gdańsku ale nie ma się co łudzić - w tym kraju nie ma fajnych ciuchów.

Zdefiniuj fajne? Mam prosty przykład - buty. Mam słabość do butów i przez to kolekcję niemałą. Kolekcja jednak się mocno styrała, bo każdą z par przywoziłem zza oceanu. Ostatnie 3 pary przywiózł mi pan kurier zza oceanu, bo w desperacji zamówiłem je przez sieć. W końcu dolar leżał na łopatkach, a wybór jest nieporównywalny. I łażę po tych sklepach, wertuję stronice internetowe i nic. Na koniec sezonu letniego, jakieś 2 tygodnie temu, udało mi się w końcu kupić letnie, eleganckie makalony do pracy. Bo u mnie z butami jest tak, że jak zobaczę te właściwe to wiem, że to one i muszę je mieć. Kurwa trzy miesiące spędziłem szukając takich w Polsce. Szok, że i tak udało mi się je w końcu kupić.

Jakieś pół roku temu, wkurzony, wlazłem na stronę sklepu zlokalizowanego za oceanem i wybrałem 8 par butów, przeszukując bazę ponad 10 tysięcy. Zajęło mi to dobre dwa tygodnie - ale wybrałem. Złożyłem zamówienie, a oni odpisali, że 5 z 8 par nie może być wysłanych, ponieważ producenci tych marek nie życzyli sobie wysyłania ich do wybranych krajów Europy... m.in. Polski. Myślałem, że ich zastrzelę. Tych samych modeli oczywiście nie znalazłem nigdzie u nas. I chodzę w tych starzejących się opyplusach. Wstyd.

A ty jak znajdziesz jeden z tych modeli to kup w rozmiarze 12.


I jeszcze taka ciekawostka na jaką się natknąłem. Klapki FIESTAFLOPS. Ktoś chciałby ze mną podkraść ten biznes i wprowadzić na nasz rynek? Czy takie rzeczy tylko w USA mają prawo bytu? Bo tak żeby być ich dystrybutorem na Polskę to 30$ za sztukę to nie przejdzie u nas. Musi być tak max 50zł :) No i pomysł z robieniem na zamówienie modeli dla hoteli, aquaparków itd. Może się udać :)

Brak komentarzy: