Kołobrzeski Spleen

25 wrz 2009

Aj em Blu

Dziś w kąciku melomana Blu i Busta Rhymes. O ile tego drugiego nie trzeba przedstawiać to ten pierwszy jest nadzieją na to, że współczesny rap może mieć wspaniałe oblicze. Blu działa od 2004, a narobił już sporo szumu w branży. Cold hearted był, przez dobre kilka miesięcy, dzwonkiem u mnie w telefonie. Niesamowity tekst przede wszystkim. Mixtape'y wydane min. z Dj Heat'em na bank pojawią się nie raz w moim melomańskim zakątku. Trafił w samo sedno mojego gustu.

I dajcie mi już ten wikend, bo primo - bym się w końcu wyspał; sekundo - kolejną książkę nabyłem w Empiku i bym poczytał; tryplo - Kotwica zaczęła przedsezonowe mecze i grają z Prokomem jutro, a dziś Prokom gra z Izraelem; quattro - ziom ma wesele w sobotę i promil zostanie podniesiony na wyżyny; czinque - w niedzielę święto niemałe, co mi doda siwego włosa na głowie kolejnego i finalnie sixtanto - do Gdańska się na początku tygodnia wybrać muszę. Jednym słowem długi weekendzie pełen wrażeń przybywaj!

Brak komentarzy: