Kołobrzeski Spleen

24 sie 2012

I ten filmik obecnie robi to co powinien. Ile razy bym go nie puscil serio smieszy mnie a raczej rozwesela chyba. Ale ale. Wróciłem na bloga. Na chwilke. Bo przecież ważne wydarzenia wymagają komentarza. Więc na początek... Urodziny Beatki. Drugie.
No i news nr 2... Miałem ci ja kiedyś Vectre. Wystawiłem ją na allegro i dwa dni później nie miałem czym jeździć. Dziś już mam. Ponad miesiąc poszukiwań. Szereg historii, z których co najmniej ułożyłbym książkę - "Szukając auta w morzu pomyłek". I jest. Zielona kura stoi pod domem. Choć w dowodzie napisano 'kolor złoty'. Odmłodzona o 10 lat. I niech to wystarczy za komentarz. I jaram się gdy cofając ustawia prawe lusterko tak bym widział jak parkuję. Vectra nie zaskoczyła mnie niczym tego typu...

Brak komentarzy: