Kołobrzeski Spleen

29 gru 2010

Jak TO robić na Allegro

Nie kumam ludzi co wystawiają przedmioty na Allegro na zasadzie 'machnąłem fotkę telefonem spod lewego bara i lekko mi się rozmazała i zapomniałem pionowego zdjęcia obrócić ale zamieszczam'. Zdjęcia są wielkości paszportowych, a przedmiot w oddali na horyzoncie ale co tam - sprzeda się na bank. No nie kolego - nie sprzeda się. Skoro nie idę do sklepu, nie mam możliwości pomacania, poobracania, a jedyny sposób poznania tego co chcę kupić serwuje mi się na fotkach to chcę ich mnóstwo, w dobrej jakości i, na Boga, obróconych do pionu. Już nie wymagam jednolitego tła, dobrego oświetlenia i prezentacji w towarzystwie pieknych dekoracji ale kurwa mać nie zaśmiecaj moich wyników wyszukiwania tym syfem.

Trzymając się lekko tematu jestem fanem (może już o tym wspominałem) sprzedawców aut z Gubina. Mają oni podwykonawcę, profesjonalną firmę co wystawia im te auta na aukcjach. Inna kwestia, że auta ze świeżo wystawionych aukcji najczęściej już są sprzedane ale to tylko świadczy o doskonałej kondycji i reputacji firmy. Jeśli ktoś będzie w okolicach Gubina polecam zahaczyć o parking pełen ciekawych aut. Szczególnie, że wystaczy wskazać czym człowiek chciałby się przejechać i zaraz z wielkiego pęku kluczy dostajemy ten właściwy i hasło 'idź pan sobie stestuj'. A jest co testować. Aukcje jako perełki powinni pokazywać na szkoleniach ze sprzedaży internetowej. Mucha nie siada. Przykład 1, Przykład 2 , Przykład 3.

W nowym roku życzę wam panowie takich samochodów, a paniom życzę panów z takimi samochodami :) A serio to zdrowia, zdrowia i zdrowia. Nie zapomnijcie za to zdrowie wypić jak nadejdzie północ. Niech się dzieje w Nowym, 2011!

Brak komentarzy: