Kołobrzeski Spleen

19 lis 2010

III miejsce

Dziubie stuknęło dziś 3 miesiące. Za nieco ponad tydzień czeka ją studniówka. :) Postanowiła z tej okazji pogadać z tatą o 4 nad ranem i tak do 5 wymienialiśmy agrumenty - ja przekonywałem, że warto o tej porze spać, a ona stanowczo zaprzeczała, stosując trafne argumenty. Godzina dyskusji wykończyła obie strony konfliktu i poszliśmy dalej do swoich łóżek, śnić przerwane niesłusznie sny.

A tydzień za tygodniem leci jak szalony. Ruszył projekt szkoleniowy co sprawia, że ostatnio niezbyt często bywam w domu. Szkolenia około-zawodowe oraz kursy językowe, do tego koszykówka i czasu wolnego jakoś brak. Znajdziesz mnie także w komisji wyborczej, bo z ciekawości zawiało mnie również w tamte strony. W końcu za 4 lata trzeba się ukonstytułować i wystartować na Prezydenta tego miasta :P

A no i z ciekawostek zajęliśmy III miejsce w ogólnopolskim turnieju o uścisk dłoni polityka. W kosza oczywiście. Dramatyczne końcówki były. I miałem dwa buzzerbeatery. Jeden doprowadził do remisu nawet :P Generalnie puchar i medal zdobią ścianę biura :)

Brak komentarzy: