Kołobrzeski Spleen

2 lut 2010

Wypierdolić waszą ofertę to pikuś

Wczorajsza podróż do Szczecina to prawdziwa trauma. Jest taki odcinek z naszej wioski do trasy Gdańsk - Szczecin, który pozbawił mnie złudzeń. Świetny OS dla 4 kołowego napędu ale nie dla służbowego pierdziela. Średnia 40km/h i uwaga, wchodzę w wiraż. Biały, muldowaty korytarz wycięty w zaspie. Not cool.

A wieczorkiem wizyta Pana od ubezpieczeń. Reprezentant złodziei starał się wcisnąć mi niepowtarzalny, jedyny w swoim rodzaju, rocznicowy pakiet. Zobrazował mi 5 wariantów pakietu na słupkach, które oznaczały mniej więcej jak dużo złodzieje ściągną ze mnie w przeciągu mojego życia i jakie ochłapy zaproponują mi o ile dożyję do 60. Obiecywał lukratywne zyski jeśli urwie mi rękę, nogę albo oko (w moim przypadku są duże szanse). Dorzucał pakiet chorób śmiertelnych. 10 podstawowych. Za dodatkową bańkę w skali roku obiecywał dorzucić kilka innych. Obrażony wyszedł i kazał podpisać oświadczenie, że wiem z jakich to wspaniałości rezygnuję i że następna okazja na takie PROMOCJE może się już nie zdarzyć.

Może jestem kurwa ograniczony, mało perspektywicznie myślę, albo wyjątkowo nienawidzę tego reprezentanta walącego do mnie sztampą podejścia do klienta rodem z tych ich szkoleń akwizytorów w hotelu Gołębiewski ale dla mnie to zwykli złodzieje z procentem od podpisanych aneksów. A jeszcze nie daj Boże podpisałbym aneks gdzie 10 podstawowych chorób miałbym w pakiecie, a zachorował na jedenastą. Ech plułbym sobie w brodę. Tak więc na chłopski rozum - nie mam nic - urwie mi łapę to będzie to mój świadomy wybór, że nie dostanę rekompensaty. Moja obecna polisa pozwala opłacić trumnę i księdza. Wypierdalać z bonusami. Jak chorować to krótko i skutecznie.

EDIT:
Aha. Co do bukmachera. Mamy dziś pojedynek Kubota z Panem co zwie się Zeballos Horacio. 10 miejsc wyżej w ATP pan Horacio jest i jest faworytem, ale przekornie dajemy na Kubota, bo podskoczył nam w tym tygodniu o 25 miejsc w rankingu - współczynnik 2.15. To tyle na dziś. Pnij się panie Łukaszu.

Brak komentarzy: