Kołobrzeski Spleen

9 sty 2009

FM Transmiter


Jakiś czas temu wymyślono transmitery FM. Po raz pierwszy spotkałem się z tym gdy kumpel zakupił Ipoda z taką właśnie nakładeczką. Nie mogłem się nadziwić, że możesz mieć w kieszeni swoją własną radiostację. Ostatnio natknąłem się na samochodowy gadget tego typu. No rewelacja. Gdyby mój poczciwy AX mógł dożyć tych czasów ze swoim zasłużonym radiem gdzie nawet kasety nie szło wetknąć byłby najbardziej umuzycznioną furą w okolicy.
Fakt, w obecnym aucie mam radyjko co i mp3 zapisane na płycie czyta ale z moim przerobem płyt wygląda to tak, że produkuję tony zbędnych CDków, a zastępując jedną płytę inną, gubię też co lepsze albumy w tym stosie. Postanowiłem więc zakupić tego dziada co to i kartę SD przyjmie i pendrive'a, a do tego bluetooth robi doskonale za zestaw głośnomówiący. AX faktycznie w grobie, znaczy na złomowisku, się przewraca. W sumie urządzonko jeszcze nie dotarło, ale podobno poza małymi przebitkami Radia Maryja w centrum, spisuje się znakomicie.

Obrazek pochodzi z aukcji:
http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=519109967

Brak komentarzy: