Kołobrzeski Spleen

15 gru 2008

Na prostej

A czy ty już wiesz co z nami będzie jak znajdziemy się na zakręcie? Kurwa, jak zwykle załamuje mnie poziom 'hita' wypromowanego przez nasze wspaniałe media. Zresztą odbiorcy nie krowy, wiedzą co im się podoba, tak? A podoba im się super raper Liber.

"W żywym ogniu niełatwych pytań topimy plany i sami nie wiemy po co chcemy przeczytać cały scenariusz szukamy błędów przewidujemy najgorsze ze nie dojdziemy do happy endu"

Tak Liberze sam nie wiem jaki scenariusz chciałbyś przeczytać. Utopiłeś plany w żywym ogniu niełatwych pytań? Jebany Mickiewicz nam rośnie. Big up ziomie! Tyś jest hiphop. Najlepsze, że po wpisaniu do google nazwy tejże piosenki wyskakuje ze 100 blogów gdzie dzieciaki co znalazły się na zakręcie, bo z kartkówki była dwója, umartwiają się pytaniem to z nimi będzie. "Będzie dobrze dzieciak, elo".

Ale nic to. Wpadła mi w ręce płyta. Dawno mi w ręce płyta nie wpadła. Muzycznie się jakoś uwsteczniłem chyba. No ale płyta to nie byle jaka - Fisz Emade - Heavi Metal. No i tak, wielkim fanem Fisza nigdy nie byłem. Dobrze gada ale jakoś ten antyflow mnie męczy. Aczkolwiek nie zawsze. No ale byłem zawsze nieskrywanym fanem Emade. Ten to potrafi mnie zadziwić. Płyta więc pełna jest muzycznych smaczków i powala mnie miejscami na deski. Choć jeden z numerów brzmi jakby inspirowany nowym The Roots, a konkretnie numerem "Get busy", to wręcz mi to odpowiada. Te mocne perkusje i zabawy dźwiękiem. Miód, no miód.

Brak komentarzy: