Kołobrzeski Spleen

10 mar 2008

Czy czujesz wiosnę?

„Kobiety są jak sytuacje podbramkowe – niewykorzystane się mszczą” :)

To tak tytułem wstępu za zaległego 8 marca. Kwiatek dla was drogie Panie, moc zdrowia i gromadki rozwydrzonych bachorów. Bez was świat nie miałby sensu.

A ja jak to się mówi więcej żyję, mniej piszę. Przycisnąłem temat powiększania cyców na sezon, bo mi wiosną zawiało, a forma leży. Wczorajszy spacer po nadmorskiej wiosce zwanej Grzybowo był jak zapowiedź lata. Coś tam wisiało w powietrzu. Generalnie warunki już bardzospoko tylko zabrakło hordy turystów w slipkach z dmuchanymi krokodylami i mieszanego zapachu smażonej ryby i kręconego loda. Ale już czuć, że dmuchane kaczuszki czają się za rogiem.

A czy ty już zaplanowałeś swój urlop na te lato? Kupiłeś już parawan i łopatkę co by się okopać w drobnym bałtyckim piasku? Kwatera u Pana Mariana już zarezerwowana? No już starczy tej zimy dajcie mi te kołobrzeskie tropiki!

I mamy już oficjalnie stażystkę w Pracowni. I ledwo ogarniamy. I z weekendu na weekend mam coraz więcej roboty, co oznacza chyba, że firma się rozkręca i chyba powinienem się cieszyć, a się nie cieszę, bo nie mam czasu żeby nic nie robić co mam we krwi i co uwielbiam:) Ale jeszcze przyjdzie ten czas, że będę robić nic … nic będę robić. To się chyba emerytura zwie :) Ale – zleci jak z bicza strzelił.

Brak komentarzy: