Kołobrzeski Spleen

1 lut 2008

Mam czas

Radio BIS w końcu dokopało się do utworu Jareckiego “Mam czas”. Musieli przerobić jego dwa kawałki, którymi męczyli długie miesiące, żeby w końcu zdecydować się na emisję tego ostatniego – moim zdaniem najlepszego. Numer ten już od dawien, dawna leży na myspace tego artysty i jest przekozak bitowo i podśpiewajkowo.

I przejąłem ‘paczkę od dobrego wujka z Ameryki’ z ciuchami. Jako, że dobry wujek z Ameryki to koszykarz… i to czarny… to wyszło małe nieporozumienie co do wielkości ludzi w Europie. Jednym słowem mam super gatunkowe, markowe naprawdę zajebiste ciuchy… na Bigfoota. No żeby przy wzroście 1.90m koszula sięgała mi do kolan to już lekkie przegięcie. Może mam jakiegoś czytelnika o niestandardowych wymiarach? Albo jakiegoś mocnego gangsta-rapa co chodzi w naprawdę szerokich w bluzach? Albo, krótkich spodenkach za kolana? No bo tanio sprzedam… i to Tommy, Nautica, G-Unit, Nike… No ale nic to. Jak nie pójdą na allegro to trzeba się będzie na trening Kotwicy wybrać:)

No nic to… Weekend czas zacząć.

Brak komentarzy: