Kołobrzeski Spleen

18 kwi 2011

AAAAAAAAA Tanio sprzedam

Dzięki dziecku człowiek łatwo leczy się z imprez. W sensie z ostrego picia. Jak cię kilka nocy z rzędu obudzi płaczący potomek, a do tego ostatecznie wstanie o 6:00 to ból jest wielki. Żadna tabletka tego nie leczy.

Tymczasem moja żona kolekcjonuje gwiazdki na allegro. W sumie to już słoneczka. W sensie nabija licznik zakupowy. Podsumowania miesięczne 'płacę z allegro' zawsze ją dziwią. "Że niby ja tyle wydałam??". Ano :) Ja tymczasem sprzedaję. Oczyszczam szafę dziuby ze zbędnych ciuchów. Ostatnio też wystawiłem jakąś dziwną część elektroniki jaką teściu wymontował ze swojej Q7. Poszła w godzinę. Ku mojemu zaskoczeniu kupił ją ktoś z Barcelony. Dobrze że nie oponował jak wytłumaczyłem że przesyłka jest nieco droższa niż ta podana na aukcji. Nie wiedziałem, że zakupy robią tu też zagramaniczni :) Dorzucę mu tam jakiś liścik typu 'go Messi! go Barca!' :)

Brak komentarzy: