Kołobrzeski Spleen

23 gru 2008

50 ways to leave your lover

Pewnego razu spod ręki genialnego Paula Simona wyszedł numer "50 ways to leave your lover". Dokopałem się do niego całkiem niedawno przeglądając dyskografię tego powyższego. Numer zaczyna się sekwencją perkusyjną. Sekwencją, którą pokochali w większości raperzy ale i nie tylko. Zacząłem się zastanawiać gdzie to ja tę perkusję słyszałem. Moje długie śledztwo okazało się daremne, bo znalazłem tylko trzech gagatków, którzy wykorzystali sample do swoich numerów, natomiast wikipedia znalazła ich o wiele więcej w swoim wpisie. Zresztą ten wpis zepsuł mi całą frajdę dalszych poszukiwań ale i tak postanowiłem podzielić się z wami tymi fantastycznymi numerami :)

Oryginał Paula Simona:


Genialny Common i Kanye West "Forever Begins":


DJ Quick "50 ways":


Eminem "Murder murder":


I na koniec jeszcze Will.I.am - S.o.s.
15-will.i.am-s.o.s._(mother_nature)

Brak komentarzy: