Kołobrzeski Spleen

2 lip 2008

Sztuka uliczna

Wpadłem dziś szwendając się po sieci na niejakiego angielskiego ‘streetartowca’ o ksywie Banksy. Coś już mi się wcześniej o uszy i oczy obiło ale dziś zgłębiłem temat i polecam osobom lubiącym niekonwencjonalny obraz sztuki. Koleś jest po prostu przekotem.






Strona Banksy'ego

I jeszcze gra, którą zacięcie męczę. Nie najprostsza ale wciągająca. Dla niecierpliwych dodam, że piłka powinna znajdować się na ziemi w momencie strzału. Inaczej nie ma szans żeby wpadła do bramki. Mi udało się mistrzostwo zdobyć raz. Brazylią. Miłego grania :D

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

jeśli strona Bansky'ego Cie zaciekawiła to pewnie spodoba Ci sie również http://www.woostercollective.com/ Szeroko rozumiany street art. Zagladam regularnie i czesto jestem w szoku co ludzie potrafią wymyslić :) pzdr